2020. június 10., szerda

Történelem Atlasz-leadás

Kedves 8. évfolyam!

Végre eljött az a nap, amikor már Nektek nem, csak nekem van dolgom: lezárni Benneteket... A hétvégén mindenkit értesítettem, hogy a II. pontgyűjtő versenyen mennyi pontot sikerült elérnie, illetve ezt érdemjegy formájában rögzítettem is a Krétában. 
A digitális tanulás során nagyon sok szép és ötletes munkával örvendeztettetek meg engem, amit ezúton is szeretnék megköszönni! :)

Még arra kérnélek Benneteket, hogy készítsétek össze az atlaszt, az osztályfőnökötök majd leírja, hogy mikor kell behoznotok az iskolába!

Remélem, Ti is úgy élveztétek a korábbi közös történelem órákat, ahogy én, viszont azt borzasztóan sajnálom, hogy a XX. század végét már nem tudtuk "rendesen", együtt befejezni... Pedig olyan szívesen meghallgattam volna a véleményeteket ezekről az eseményekről...

Nagyon jó vakációt és tartalmas időtöltést kívánok Mindenkinek, jövőre találkozunk... ja nem... Veletek már nem találkozom... :(      Bár legalább a ballagáson még el tudunk köszönni! :)


Jó pihenést!
Kriszta néni

1 megjegyzés:

BALLAGÁS

Kedveskéim! Elérkezett ez a nap is.  Van aki már nagyon várta és van olyan is aki annyira még nem. Az életeteknek egy nagyon fontos rés...