Kedves Panka!
Ha megcsináltad az online feladatokat, akkor a visszajelzést ( Unit1- Done, Unit 2- Done, Unit 3- Done, Unit 4- Done )
a sz.k.e.english@gmail.com e-mail címre kérem szépen.
Határidő: 2020.márc.18. 18:00
Köszönöm:
Enikő néni
2020. március 17., kedd
Informatika
Excel 2.
Az előző órán tanult fogalmakat kérem gyakorolni az alábbi LearningApps-ok segítségével:
1. Az Excel ablak részei
2. Cellák, cellatartományok azonosítása
Továbbá kérem, hogy lépjetek be a Digitális tanterembe, amit informatika órákon egyébként is szoktunk használni.
Laptop / számítógép esetén:
Belépsz a gmail-es fiókodba, amin keresztül a Google Tanterem szolgáltatás elérhető. Az órán ezt használtuk, ezt ismered.
Okostelefonnal/tablettel:
Le kell töltened a Google Classroom Appot (iphone esetén az AppStore-ból, androidos telefon esetén a PlayÁruházból).
Telepíted, majd megnyitod. Az itt látható képernyőképekkel fogsz találkozni. Ekkor kell belépned a gmail-es felhasználóneveddel és jelszóval az alkalmazásba. Azt használd amivel az iskolában is szoktad.
A nyilakkal jelöltek közül mindenki csak az osztályának megfelelőt látja természetesen.
Ha mindez sikerült, akkor ezt jelezd a "Fal"-on egy üdvözléssel. Nézd meg a "Feladatok" fült és az Excel 2. feladatot állítsd készre. (Az Excel 2. feladatban ugyanezt a szöveget fogjátok találni.)
Erre 1 hét áll a rendelkezésetekre.
Aki új vagy másik gmail-es fiókkal lép be otthon, nekik ide felteszem a kurzuskódot:
Az előző órán tanult fogalmakat kérem gyakorolni az alábbi LearningApps-ok segítségével:
1. Az Excel ablak részei
2. Cellák, cellatartományok azonosítása
Továbbá kérem, hogy lépjetek be a Digitális tanterembe, amit informatika órákon egyébként is szoktunk használni.
Laptop / számítógép esetén:
Belépsz a gmail-es fiókodba, amin keresztül a Google Tanterem szolgáltatás elérhető. Az órán ezt használtuk, ezt ismered.
Okostelefonnal/tablettel:
Le kell töltened a Google Classroom Appot (iphone esetén az AppStore-ból, androidos telefon esetén a PlayÁruházból).
Telepíted, majd megnyitod. Az itt látható képernyőképekkel fogsz találkozni. Ekkor kell belépned a gmail-es felhasználóneveddel és jelszóval az alkalmazásba. Azt használd amivel az iskolában is szoktad.
A nyilakkal jelöltek közül mindenki csak az osztályának megfelelőt látja természetesen.
Ha mindez sikerült, akkor ezt jelezd a "Fal"-on egy üdvözléssel. Nézd meg a "Feladatok" fült és az Excel 2. feladatot állítsd készre. (Az Excel 2. feladatban ugyanezt a szöveget fogjátok találni.)
Erre 1 hét áll a rendelkezésetekre.
Aki új vagy másik gmail-es fiókkal lép be otthon, nekik ide felteszem a kurzuskódot:
Lakatosné Tóth Anita
Figyelem - Felvételi módosítási lehetőség
Kedves Szülők! Kedves Nyolcadikosok!
Az Oktatási Hivatal a kihirdetett országos veszélyhelyzetre való tekintettel a tanulók és szüleik, valamint az általános iskolák munkatársai közötti személyes érintkezés minimalizálása érdekében a középfokú felvételi eljárás során a módosító tanulói adatlapok előállításának eljárásrendjét az alábbiak szerint változtatja meg.
A középfokú felvételi eljárás során a felvételi vizsgák eredményei, tapasztalatai vagy egyéb információ alapján a tanulóknak egy alkalommal lehetőségük van eredeti továbbtanulási szándékuk módosítására. Ilyenkor módosító tanulói adatlapot kell előállítaniuk. A módosítás során a tanulmányi területek eredetileg beírt sorrendje megváltoztatható (de tanulmányi terület nem törölhető). Emellett új tanulmányi terület felvétele is lehetséges, ám csak olyan középfokú iskolában, amely a tanulói adatlapon már korábban is szerepelt, és csak az érintett középfokú iskola erre kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján. Az egyeztetés tényét a középfokú iskolának az eredetileg benyújtott jelentkezési lapon fel kell tüntetnie. Új iskolát (és annak tanulmányi területét) nem lehet a módosító tanulói adatlapon megjelölni. Nem lehetséges továbbá a tanulói adatlapon szerepelő tanulmányi terület törlése sem.
A módosító tanulói adatlapok előállítása és elektronikus megküldése (március 19. helyett) már a mai naptól megkezdhető.
A tanulmányi területek módosítására és a programban történő elektronikus megküldésére (március 23. helyett) 2020. március 25-én éjfélig lesz lehetőség.
Aki módosítani kíván keresse az osztályfőnökét telefonon péntekig!
Lakatosné Tóth Anita
intézményvezető
Angol N
Good afternoon!
Mai feladat:
Thank You.
Have a nice day.
Tóthné VK
Mai feladat:
- Mf Introduction B 2. r. más. + T
- TK 7/4a - Keresd ki a történetben, egészíts ki!
- TK 7/4b - Kösd az igeidőkhöz az utalásokat!
- TK 7/5a - (Mf 66/0.6, 67/0.7 segít)
- Mf 3/4
Thank You.
Have a nice day.
Tóthné VK
Normál német
Hallo!
Nagyon örülök, hogy többeknek KÉSZ, de szeretném látni a megoldást!
Küldjétek el e-mailben : baranyi1015@freemail.hu
vagy fotózzátok le és messengeren küldjétek át!
Danke!
Nagyon örülök, hogy többeknek KÉSZ, de szeretném látni a megoldást!
Küldjétek el e-mailben : baranyi1015@freemail.hu
vagy fotózzátok le és messengeren küldjétek át!
Danke!
Magyar nyelvtan
Kedves Gyerekek!
Legkésőbb keddig (2020.03.24.) írjatok nekem egy érvelő fogalmazást! A munkafüzet (Antalné-Raácz: Magyar nyelv és kommunikáció) 109. oldalán a 12-es feladatból válasszatok tételmondatot. Ügyeljetek a felépítésére!!! Küldhetitek úgy is, hogy Word-be írjátok be és e-mailban külditek, de azt is lehet, hogy lapra írva lefotózzátok és a képet külditek el. Címem: gulyas.monika12@gmail.com , ha esetleg egyszerűbb úgy, akkor a facebookon privát üzenetben is küldhetitek!
Ha véletlenül elakadnátok írjatok!!! (e-mail vagy facebook)
Jó munkát kívánok!
Mónika tanár néni
Normál német
Hallo!
Többen ügyesen visszaköszöntetek!
A hiányzókét a mai nap folyamán feltétlenül várom!
Mai feladatotok a tanult járművek átismétlése.
Új járművek megismerése Mf. 31/ 33. (internetes feladat)
A válaszokat várom csütörtökig
Auf Wiedersehen!
Többen ügyesen visszaköszöntetek!
A hiányzókét a mai nap folyamán feltétlenül várom!
Mai feladatotok a tanult járművek átismétlése.
Új járművek megismerése Mf. 31/ 33. (internetes feladat)
A válaszokat várom csütörtökig
Auf Wiedersehen!
Matematika
Matematika
Sziasztok! Szép, napsütéses napot kívánok nektek, így távolról! Nos elkezdünk tanulni. Mivel ez is egy osztály vannak szabályok!
1. Jelenlét. Mindennap , a megjegyzésbe írd be a neved, hogy tudjam itt vagy az órán.
2. A feladatokat, utasításokat többször olvasd el!
3. Ha elakadtál nyugodtan írj!
4. A beadandókat úgy csináld ahogy kérem, egyébként nem tudom majd értékelni!
5. A csoportom tudja pontokat gyűjtünk, most is lesz pont gyűjtés a héten megcsinálom a játékszabályt.
A héten még témazáró dolgozat is lesz az egyenletekből!
Most erre készülünk! Két videót linkeltem be, mind a kettőnél elég ha az első feladat megoldását nézed meg. A videózás után old meg a két feladatot a füzetedbe! Majd fényképezd le , és küld be a megoldások linken található felületre!
1. link:keveréses
l.link:mozgásos
feladatok:1.
160g 40%-os sóoldathoz, 240g 60%-os sóoldatot adunk. Milyen töménységű oldatot kapunk?
2.
Két város távolsága 240km. egymással szembe indul két busz ugyanabban az időben, az egyiknek 70km/h, a másiknak 80km/h a sebessége. Mikor találkoznak? Mennyi utat tesznek meg külön-külön?
A megoldásokat ide kérem: úgy fényképezd le a füzetedet, hogy a neved rajta legyen!
megoldások
Jó munkát! Margó néni
Sziasztok! Szép, napsütéses napot kívánok nektek, így távolról! Nos elkezdünk tanulni. Mivel ez is egy osztály vannak szabályok!
1. Jelenlét. Mindennap , a megjegyzésbe írd be a neved, hogy tudjam itt vagy az órán.
2. A feladatokat, utasításokat többször olvasd el!
3. Ha elakadtál nyugodtan írj!
4. A beadandókat úgy csináld ahogy kérem, egyébként nem tudom majd értékelni!
5. A csoportom tudja pontokat gyűjtünk, most is lesz pont gyűjtés a héten megcsinálom a játékszabályt.
A héten még témazáró dolgozat is lesz az egyenletekből!
Most erre készülünk! Két videót linkeltem be, mind a kettőnél elég ha az első feladat megoldását nézed meg. A videózás után old meg a két feladatot a füzetedbe! Majd fényképezd le , és küld be a megoldások linken található felületre!
1. link:keveréses
l.link:mozgásos
feladatok:1.
160g 40%-os sóoldathoz, 240g 60%-os sóoldatot adunk. Milyen töménységű oldatot kapunk?
2.
Két város távolsága 240km. egymással szembe indul két busz ugyanabban az időben, az egyiknek 70km/h, a másiknak 80km/h a sebessége. Mikor találkoznak? Mennyi utat tesznek meg külön-külön?
A megoldásokat ide kérem: úgy fényképezd le a füzetedet, hogy a neved rajta legyen!
megoldások
Jó munkát! Margó néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
BALLAGÁS
Kedveskéim! Elérkezett ez a nap is. Van aki már nagyon várta és van olyan is aki annyira még nem. Az életeteknek egy nagyon fontos rés...
-
Sziasztok! Próbáljátok tartani a kiadott feladatok határidejét!A Google tesztet többen nem küldtétek vissza! A héten küldjétek! A követk...
-
Sziasztok! A fotó Új témakörünk a fotózás, ami mindennapjaink elengedhetetlen technikájává vált. Olvassátok el az alábbi honlapon tal...
-
Sziasztok!💙💚💜💛💝 Utolsó óra utolsó nap, nem fog a kréta nem fog az agy:... V A K Á C I Ó ...