2020. május 5., kedd

Társastánc 32. hét

Sziasztok!

A heti feladat a már meglévő táncok ismétlése és gyakorlása és mellette egy új tánc megismerése a Rocky. Ehhez küldöm a lépésanyagot videóban és gyakorló zenét.

Videó: https://youtu.be/5ME6abLhRzg
Zene: https://youtu.be/wK63eUyk-iM

Házi feladat:
Sajnos az idei vizsgabál nem lesz megtartva, amire egész évben készültünk. A vizsgabálat mindig egy Finálé közös tánccal zárunk. Ezt év vége felé tanulják meg a gyerekek. Most ehhez kérek segítséget, kommentben, üzenetben kérem a kedvenc zenéteket, mai slágert, amire szívesen táncolnátok. A legnépszerűbbre készítek egy rövid koreográfiát, amit szeretném, ha majd megtanulnátok.

Köszönöm és jó munkát,
Jana bácsi

Angol Emelt 05.05.

Sziasztok!

A mai téma: for & since Exercises

1. MF 16.old/2.3
2. MF 17/ 4.5. 
Oldjátok meg a feladatokat a MF-ben és fényképezzétek le!

3. A következő linken találtok egy tesztet:
https://elt.oup.com/student/project/level4/unit02/grammar/exercise3?cc=hu&selLanguage=hu
Oldjátok meg és a helyes megoldást írjátok le a vonalas füzetbe!

- Fényképezzétek le!

4. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020.05.05. 19:00-ig!

Köszönöm szépen!

Jó munkát!

Enikő néni


magyar nyelvtan 05. 05.

Sziasztok!

Tudjátok, május 8-án zárom a pontok gyűjtését nyelvtanból!!! Kérek mindenkit, hogy akinek még hiányosságai vannak, pótolja! 

Elküldöm az időszak utolsó feladatait: 
Olvassátok el a tankönyvet a 85. oldaltól a 89. oldalig, majd válaszoljatok a 89. oldal lap alján található kérdésekre. Minden válaszra 1- 3 pontig kaphattok.
Jó munkát kívánok!
Mónika néni

Német emelt

Liebe Kinder!

Macht die Bücher auf und lest den Text auf der Seite 23!
Olvassátok át újra a tk. 23. oldalán a szabályt a melléknevek fokozásáról, és az összehasonlító szerkezetekről!

Figyeljétek meg a példamondatokat! Írjátok le utána a bekeretezett részt kiegészítve a füzetbe!

Gyűjtsétek ki az olvasmányból az összehasonlító szerkezeteket tartalmazó mondatokat, tehát amelyekben wie vagy als kötőszót találtok! Írjátok le ezeket csoportosítva a füzetbe!

 A csoportok nevei: 1. alapfokú összehasonlítás
                                 2. középfokú összehasonlítás 

Kérem az elkészített feladatot a szokott módon bemutatni!

Határidő: május 6.

Földrajz 05.05.


 Sziasztok!

Még mindig nem  teljes az osztály földrajzból a Learning.Apps-on! Próbálkozzatok belépni,írjatok,mi a tapasztalat!


https://learningapps.org/join/k2a7vwxj

A múlt órán a Dunántúli-középhegység természeti földrajzával foglalkoztunk.A mai órát ismétléssel kezdjük!
Ismét küldök egy rövid,6 perces videót,amely átismétli a középhegység részeit.Nyisd ki az atlaszod és a videó hallgatása közben mutasd a tanult tájakat,hegyeket!              Dunántúli-középhegység


A munkafüzet 62.oldal 5.feladatot a hallottak és a tankönyv alapján (118.old.) töltsétek ki! Milyen természeti értékeket,érdekességeket említ még a videó? Írd a munkafüzeted margójára!


A Dunántúli-középhegység gazdasági életéről szól a videó folytatása.A munkafüzet 63.oldal 2.feladatot töltsd ki,miközben hallgatod,már írhatod is a megoldást.A tankönyv segít a hiányzó információkban! ( 121.oldal)
Küldj fotót a kitöltött feladatokról!

Köszönöm!




Történelem Hippik 2.

Kedves 8. évfolyam!

EMLÉKEZTETŐÜL:

Olvasd el a tankönyv ide vonatkozó részeit: TK. 126-132. oldal!

1. feladat: Oldd meg a következő munkafüzetbeli feladatokat: Mf. 45/ 2. + Mf. 46 / 1. !
2. feladat: Készíts minimum 10 szavas ötletbörzét/Szófelhőt a "dühöngő ifjúság"-ról!
3. feladat: Írj egy minimum 8 mondatos fogalmazást: "Amikor én hippi voltam... " címmel!
4. feladat: Írj egy minimum 8 mondatos fogalmazást: "Ott voltam az 1969-es woodstock-i fesztiválon..." címmel!
5. feladat: Rajzolj le egy hippit a woodstock-i fesztiválon!

Az 5 feladat közül mindenkinek EGYET kell megoldania és fotóval bizonyítania!

HATÁRIDŐ: 2020. május 7., reggel 8 óra!!!
NAGYON HIÁNYOSAN KAPTAM VISSZA AZ  ELŐZŐ KÖR MEGOLDÁSAIT (Európai Unió...)! Akik nem küldték el, a héten pótolják, mert tudjátok, hogy jelentési kötelezettségem van...

Jó munkát!
Kriszta néni

Informatika 05.05.

Álhír, fake news, hoax

Tanulmányozd a linken található gyűjteményt és teszteld magad, hogy mennyire ismered fel az álhíreket!

https://www.sutori.com/story/alhirek--hbfqTMg6ipB7buWRfty8eBWM

Feladatok:
1. A linket megnyitva és a végéig áttanulmányozva jutsz el a teszt linkjéig!

A teszted eredményéről készíts képernyőképet és a képet küldd meg nekem (Teamsen keresztül vagy a más már kipróbált módon) (Teams-ben küldve 80 pont, más módon küldve 50 pont)

2. Töltsd ki a következő tesztet! Mennyire ismered jól az internetes szlenget? (50 pont)
teszt linkje: Teszt

Az elvégzett feladatokra pontokat adok. Nem az eredmény számít, hanem hogy megcsinálod!
A témakör végén az összegyűlt pontokra kapjátok az érdemjegyet.

Kedden délután a Teamsben megtaláljátok a pontok összesítését tartalmazó táblázatot is Informatikából és Rajzból is! Aki nincs fenn a Teamsben, ők írjanak emailt!

Jó munkát kívánok!
Anita néni

Biológia Redmenta dolgozat

Sziasztok!

 Itt a Redmentás dolgozat linkje. Ne feledd beírni a nevedet! Csütörtök (05.07.) este 22.00 óráig tölthető ki!Figyeld az időpontot!
https://redmenta.com/Labello

Normál német

Hallo!

Tk. 68.o

Vajon melyik város nevezetességeit látod itt? Kitaláltad?

Ird le a füzetbe őket magyarul és németül!

Nézd meg a róluk készült képeket az interneten!

Angol N

Good morning!
Mai feladat:
  • MF 8/1 - Minta TK 13/4
  • MF 8/2 - A fenti családfa alapján, Kimről szól.
  • TV: M5 - 11:30 (Szólalj meg - angolul) - Nézd, ha tudod!  
  Erre a linkre tölthetitek a fájlokat. 

A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.

 Have a nice day.
Tóthné VK

BALLAGÁS

Kedveskéim! Elérkezett ez a nap is.  Van aki már nagyon várta és van olyan is aki annyira még nem. Az életeteknek egy nagyon fontos rés...