2020. május 18., hétfő

Kémia 05.18


Sziasztok!

Pénteken egy kicsit eltévedtem, ezért nektek is feltöltöttem a kémiát! 3 tanulónk meg is írta a TZ-t nem zavarta őket, hogy azon a napon nincs kémia, nem volt összefoglalás. Megírták! Jót mosolyogtam! De gyorsan le is vettem, ne hogy más is megoldja!


Ma önálló munkára hívlak benneteket! De az elkészítése fontos, mert beszámítom a jegybe! Tudjátok 3 feladat megoldásból lesz egy jegy, átlagolva!

Három feladatból lesz majd egy jegy!

1. Szabadulószoba (már meg kellett oldani, még nyitva van a felület, aki nem csinálta meg pótolhatja) (05.04-én volt feladat) 13-an jutottak ki, vagyis annyian oldották meg! Ha kijutsz 100%

2. ppt- ez a mai munkátok lesz (50-100%)

3. redmenta dolgozat-következő órán lesz, az eddigi szerves kémia tananyagaiból!


Mai óránk címe: Az egészséges táplákozás

tk 101-104

Ebből a témából szeretnék 4-5 diából álló ppt-t!

Figyelem tanulható ppt legyen, ha rámásolsz egy csomó szöveget, nem biztos hogy jó, ha meg csak képekből áll  az sem a legjobb. Tessék megtalálni a megfelelő egyensúlyt! Figyelem ismerem az interneten lévőket, észreveszem ha valaki más tollával akar ékeskedni!

Saját ppt-ket szeretnék látni!

Az email címemre várom: margojelenfi@gmail.com 
Vagy a teams-be is feltölthetitek!
Aki mobilról dolgozik letöltheti az office appot és ugyanazzal a jelszóval beléphet mint a teamsbe! Akkor tud ppt-t készíteni!

Jó munkát!

Margó néni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BALLAGÁS

Kedveskéim! Elérkezett ez a nap is.  Van aki már nagyon várta és van olyan is aki annyira még nem. Az életeteknek egy nagyon fontos rés...